Comunicare eficientă în viața profesională - Modul II

București 25 Noiembrie 2017

Trainer: Irina Toma

Detalii

Un curs interactiv, cu echilibru între informații teoretice și exerciții practice cu aplicabilitate imediată în viața profesională. Cursul le oferă participanților instrumentele pentru a putea exprima propriile opinii, sentimente, pentru a-și îmbunătăți relația cu ceilalți prin intermediul comunicării verbale, non-verbale și para-verbale.

Grup țintă

Persoanele care ocupă funcții de midle și/sau top-management (indiferent de departament).

Persoanele aflate în funcții de execuție (mai ales cele aflate în departamentele care reprezintă liantul cu celelalte departamente ale companiei – de exemplu: Departamentul de Resurse Umane; persoanele al căror post presupune lucrul direct cu clientul).

Persoanele care doar ce au preluat o funcție de conducere și au nevoie să își consolideze poziția.

Nivel minim de experiență pentru participare în program: minimum un an de experiență în lucrul cu clienții sau în poziție de conducere echipă/departament.

Obiectivele cursului

  • Dobândirea cunoștințelor necesare pentru folosirea comunicării asertive
  • Cunoașterea principiilor de comunicare pe verticală și pe orizontală.
  • Cunoașterea tehnicilor de adresare a întrebărilor eficiente
  • Identificarea modului în care emoțiile personale influențează comunicarea cu ceilalți
  • Înțelegerea principiilor ascultării active
  • Optimizarea mesajului în funcție de ascultători (stiluri comportamentale diferite)
  • Eficientizarea comunicării prin adaptarea la factorii externi
  • Dobândirea abilității de a dezvolta propriile strategii de comunicare
  • Însușirea principiilor de customer care.

Tematica

1. Stiluri comportamentale

  • Comportamente – definiție și tipologii - teorie
  • Observarea / cunoașterea partenerilor de comunicare – exerciții și roll-play
  • Emoții vs. Rațiune – exerciții și roll-play
  • Testul sincerității - exerciții


2. Customer Care (modul cu elemente teoretice, exemple, exerciții practice; roll-playuri)

  • Ce înseamnă un serviciu de calitate – teorie și studii de caz
  • Imaginea de sine și cea publică – teorie și exemple
  • Apartenenta la companie (nivelurile neurologice ale lui Robert Dilts)- teorie
  • Beneficiile identificării obiectivelor personale cu obiectivele companiei - teorie și exemple
  • Drepturile clientului - teorie și exemple

Trainer

Irina Toma, Life & Executive Coach acreditat internațional; Trainer; consultant cu experiență vastă în susținerea de training-uri pe teme de soft skills, comunicare, leadership, coaching, vânzări; motivare echipă; team management și team coaching.

Durata/Perioada

Programul are o durată de 8 ore și se va desfășura în data de 25 noiembrie 2017, în intervalul orar 10:00-18:00.

Bonus: participanții la ambele module despre Comunicare susținute de Irina Toma vor putea participa gratuit la webinarul cu tema Mentorat și grup mastermind susținut de același lector.

Investiție

Investiția pentru acest program este de 350 lei + TVA/participant și include: materiale curs, pauze de cafea/gustare pentru sesiunile la sală, certificat de participare.

Discounturi

La tariful de mai sus se acordă următoarele discount-uri:

  • 5% pentru înscriere și plată până la data de 25 octombrie 2017
  • 5% pentru înscrierea a mai mult de două persoane din cadrul aceleiași organizații.
  • Discount-urile pot fi cumulate.
Aplică la curs
Informații ajutatoare pentru completarea formularului.

 Newsletter ISF

Abonează-te acum pentru a primi ultimele noutăți. Suntem prezenți și pe rețelele de socializare și