Social selling

Bucureşti 19 Septembrie 2017 - 20 Septembrie 2017

Trainer: Victor TUDORAN

Detalii

Timpul petrecut pe retelele de socializare poate fi dedicat, fie si partial, vanzarii sau prospectarii de buna calitate.

Se pleaca de la conceptele clasice de marketing, precum profilul clientului ideal, piata tinta si se ajunge la concepte specifice Revolutiei Industriale 4.0 – Itinerariul Cumparatorului si Pasii Procesului de Vanzare. In ziua de azi, datorita tehnologiei si usurintei in a se informa, consumatorii cumpara, cu greu li se mai poate vinde ceva. De aceea si lumea vanzarilor s-a schimbat si s-a adaptat…pentru putin din pacate.

Agentiile de online media au propriile sisteme de atragere a consumatorilor catre produsele sau serviciile promovate. Apoi lead-urile se convertesc fie direct in vanzari, fie in prospecti calificati pentru tipul de vanzari directe. Ele beneficiaza de personal calificat pe mai multe discipline din sfera retelelor de socializare. Lead-urile oferite catre companiile client sunt preluate tot de personal calificat, care in plus mai beneficiaza si de departamente de “sales enablement” care gestioneaza raportul dintre “MQL” si “SQL” – lead-uri calificate din punct de vedere al marketingului si lead-uri calificate din punct de vedere al vanzarilor. Mai mult, agentiile de online si clientii acestora lucreaza pe aplicatii de tip CRM sau chiar ERP pentru managementul activitatilor.

Aceste obsrvatii nu sunt valabile pentru IMM-uri si pentru liber profesionisti – ele nu au resursele necesare. Ce-i de facut? A sta deoparte e echivalentul cu inchiderea afacerii intr-un timp relativ scurt. Peste aceasta aliniere a stilului de viata si de a face afaceri mai vine si legislatia din ce in ce mai restrictiva in ceea ce priveste  protectia datelor cu caracter personal, care va ingreuna si mai mult modul traditional de derulare a vanzarilor directe.

Acest workshop creioneaza primii pasi in a face din tehnologia de azi un aliat si nu o bariera. Participantii vor invata despre:

  • De ce e stringent necesar a intra in lumea online-ului de business;
  • Diferentele si asemanarile dintre vanzarea clasica si cea online;
  • Cum cumpara clientii de azi – Itinenerariul Cumparatorului;
  • Care sunt pasii procesului de vanzare in online;
  • Cum au reusit alte IMM-uri.

Grup țintă

Grupul tinta este constituit din agenti si manageri de diverse niveluri in vanzari, colaboratori ai corporatiilor sau lucratori in IMM-uri. Webinar-ul este valoros si pentriu persoanele din departamentele de marketing, precum si cele de “client service”. De fapt daca ai mai mult de 5 ani pana la pensie, a invata aceste lucruri este o cerinta aproape obligatorie.

Obiectivele cursului

  • Intelegerea urgentei si importantei de a invata sa folosesti online-ul si pentru scopuri de afaceri, nu doar pentru “entertainment”
  • Intelegerea drumului comun cu marketingul clasic si pasii in plus pe care ii presupune marketingul online
  • Vei sti care sunt abilitatile necesare in lumea Sales 2.0 (vanzarile online)
  • Vei invata care sunt Pasii de Cumparare ai clientului
  • Vei invata care sunt Pasii de Vanzare in mediul online
  • Vei afla despre un exemplu practic.

Tematica

  • Cui nu-ii este frica de …online? 
    • Stiai ca…..?
    • De ce acum si nu “lasa ca vad  eu maine…”
  • Oare s-a reinventat roata?
    • Marketing clasic vs marketing online
    • Ce-i de facut?
  • Ma potrivesc cu cerintele specifice Sales 2.0?
    • Frustrarile cumparatorului
    • Frustrarile omului de vanzari
    • Care sunt abilitatile cerute azi?
    • Care sunt cei mai buni vanzatori pe online?
  • Pasii de Cumparare ai clientului
  • Pasii de Vanzare in mediul online
  • Studiu de caz.

Trainer

Victor Tudoran

A lucrat ca responsabil de strategia digital la AXA Asigurari. Experienta de peste 25 de ani in vanzari, management, management de proiecte, crearea si implementarea de modele de distributie, strategie si dezvoltare de business, managementul schimbarii.

A lucrat ca Director de Training si Dezvoltare la ING Asigurari si ca Director de Strategie, Dezvoltare de business si Managementul proiectelor la AXA Asigurari. Are experienta de lucru la nivel national. De asemenea a lucrat la nivel international pe managementul proiectelor, training, consultanta in strategie de vanzari.

Are participari la workshop-uri, webinare, traininguri in industira financiara si in cea non-financiara.

Se ocupa de implementarea de retete de consolidare si dezvoltare a afacerii pentru IMM-uri.

Durata/Perioada

10 ore şi se va desfăşura în perioada 19 - 20 septembrie 2017, între orele 09.00-14.00.

Investiție

400 Lei (plus TVA)/persoană.

Discounturi

5 % pentru înscriere până la data de 08 septembrie 2017.

5 % pentru înscrierea grupurilor formate din cel puţin doua persoane.

Cele doua discount-uri pot fi cumulate.

Aplică la curs
Informații ajutatoare pentru completarea formularului.

 Newsletter ISF

Abonează-te acum pentru a primi ultimele noutăți. Suntem prezenți și pe rețelele de socializare și