Conferința Internațională ”Formare profesională financiară azi şi mâine”

16 Noiembrie 2017

 

În domeniul serviciilor financiare, anul 2018 va aduce modificări operaționale semnificative asupra actorilor din piețele financiare, ca urmare a termenului de implementare iminent al unui întreg set de Directive Europene ce sunt pe punctul de a fi transpuse în legislația națională (legi, norme, proceduri, raportări).

Printre acestea se numără prevederi precum Directiva privind Intermedierea în Asigurări (IDD- 2016/97/EU), Directiva privind instrumente financiare (MiFID II - 2004/39/EC), prevederile privind protecția consumatorului ce a dus la crearea unor reglementări în cazul produselor de asigurare cu componenta investițională (PRIIP-Regulation (EU) Nr 1286/2014). De asemenea, Regulamentul general privind protecţia datelor (GDPR – Regulamentul 2016/679), aplicabil din 25 mai 2018, va avea un impact considerabil în acest domeniu.

În acest context, Institutul de Studii Financiare organizează, pe 16 noiembrie 2017, la hotel JW Marriott Bucharest Grand, începând cu ora 9:30, sala Constanța, cea de-a treia ediție a Conferinței Internaționale “Formare profesională financiară azi și mâine” - singurul eveniment dedicat instruirii profesioniștilor care lucrează sau intenționează să lucreze în domeniul serviciilor financiare.

Programul include o sesiune de conferință unde reprezentanți ai instituțiilor de reglementare, asociațiilor profesionale, companiilor active pe piețe financiare și ai unor institute de formare profesională similare din spațiul European vor susține prezentări, punând accentul pe bune practici în domeniul serviciilor financiare, urmată de 2 paneluri tematice.

Pentru mai multe detalii privind înscrierea sau parteneriate, vă stăm la dispoziție - email: evenimente@isfin.ro, persoană de contact Andreea Petrache.

 

Partener exclusiv 

 

 

Cu sprijinul 

 Partener media

 

 

 

 

 

9:00-09:30 – Primirea și înregistrarea invitaților

9:30-11:15 – Sesiune plenară

Moderator: Călin Rangu


11:15-11:30 – Pauză de cafea

11:30-13:20 – Sesiune plenară

Moderator: Călin Rangu


13:20-13:30 – Decernare premiu ”Cel mai bun articol” publicat în Revista de Studii Financiare

13:30-14:30 – Prânz

14:30-16:30 – Panel I Noutăți legislative cu impact asupra furnizorilor de servicii financiare în relația cu clienții (MiFID II și IDD)

Moderator: Adrian Mitroi


14:30-16:30 – Panel II Implicațiile aplicării GDPR din mai 2018 asupra companiilor de servicii financiare

Moderator: Cătălin Câmpeanu

Panel organizat cu sprijinul bpv GRIGORESCU ȘTEFĂNICĂ


16:30-17:00 – Concluzii

 

Partener exclusiv 

 

 

Cu sprijinul 

 Partener media

 

 

 

 

 

Leonardo BADEA
Președinte

Autoritatea de Supraveghere Financiară

 Domnul Leonardo Badea este Preşedintele Autorităţii de Supraveghere Financiară din luna iunie a anului 2017. Cu o experienţă de aproape 20 de ani în domeniul învăţământului universitar economic, domnul Badea a fost prorector al Universităţii Valahia din Târgovişte şi decan al Facultăţii de Ştiinţe Economice din cadrul aceleaşi instituţii de învăţământ. A obţinut consecutiv un mandat de senator şi unul de deputat în Parlamentului României, ocupând poziţiile de Secretar al Comisiei de buget - finanţe, activitate bancară și piaţă de capital din Senat şi de Preşedinte al Comisiei de Buget - Finanțe din Camera Deputaților. Domnul Leonardo Badea este doctor în contabilitate al Academiei de Studii Economice din Bucureşti şi absolvent al Școlii post-doctorale în economie a Academiei Române. Totodată, este membru al European International Business Academy” (EIBA) şi Membru al Centre D’etudes sur le Développement International et les Mouvements Economiques et Sociaux (CEDIMES). Domnul Badea are o activitate susţinută în consiliile editoriale și știinţifice ale publicațiilor economice, fiind editor al consiliului știinţific al ”Journal of Accounting, Finance add Auditing Studies” din Turcia, editor al consiliului știinţific al ”Valahia Journal of Economics Studies”, CNCSIS B+ şi membru al consiliului editorial al ”Theorethical and Applied Economics”, CNCSIS B+.

 

Cornel Coca CONSTANTINESCU
Vicepreședinte

Autoritatea de Supraveghere Financiară

 

 Domnul Cornel Coca Constantinescu, Vicepreședinte ASF, a ocupat anterior multiple funcții în domeniul financiar, cele mai recente fiind calitatea de Vicepreședinte/Membru al Consiliului de Administrație ROMEXTERRA Bank; Administrator – MKB ROMEXTERRA Broker de Asigurare, MKB Fleet Management SRL; Director General – MKB ROMEXTERRA Leasing IFN SA și LEASING DANUBIUS. Doctor în științe economice, în domeniul monedă – credit, ASE, București; expert contabil, Corpul Experților Contabili Autorizați din România. Multiple specializări în cadrul a numeroase cursuri de profil la: Universitatea George Washington USA, Universitatea Bocconi din Milano, Institutul Național de Tehnici Economice și Contabile Paris, Universitatea Reading U.K.  

 

 

 


Attila GYORGY
Secretar de Stat
Ministerul Finanțelor Publice

 Domnul Attila Gyorgy este secretar de stat în cadrul Ministerului Finanțelor Publice din România din aprilie 2014. În prezent este responsabil de coordonarea Direcției Relații Financiare Internaționale și a Autorității de Certificare și Plată din cadrul Ministerului. În calitate de coordonator al Direcției Relații Financiare Internaționale, domnul Gyorgy gestionează relația dintre România și diferite instituții financiare internaționale, cum ar fi Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare, Banca Europeană de Investiții, Fondul Monetar Internațional și Banca Mondială. Domnul Gyorgy este, de asemenea, profesor la Academia de Studii Economice din București, unde domeniul său de studiu acoperă finanțele și bugetele locale.

 

 


Sergej SIMONITI
Președinte
ASA Slovenia

 Domnul Sergej Simoniti a absolvit Facultatea de Drept de la Universitatea din Ljubljana. Prima sa funcție a fost de avocat general la o companie de asigurări din Slovenia. In 2002 s-a alăturat companiei de reasigurare SAVA Re, ca responsabil pentru aspectele juridice legate de aranjamentele de reasigurarea și mai tarziu ca suport juridic în extinderea grupului SAVA Re în Balcani. În 2011 a fost nominalizat de către Parlamentul sloven ca director al Agenției de Supraveghere a Asigurărilor. În această calitate, este și membru al consiliului de supraveghere al AEAPO.

 

 

 

 


Jan-Ole WAGNER
Departamenul pentru Protecția Consumatorului
EIOPA

 Domnul Wagner s-a alăturat Departamentului pentru Protecția Consumatorului al Autorității Europene pentru Asigurări și Pensii Ocupaționale (AEAPO) in 2014. El este responsabil pentru activitatea AEAPO privind articolul 30 al IDD și articolul 15 și 16 al Regulamentului PRIIP. În plus, el își aduce aportul la lucrările trans-sectoriale al Comisiei mixte ESA  asupra FinTech, în special în domeniul automatizării consultanței financiare. Mai mult, el lucrează la alte subiecte legate de inovația financiară și protecția consumatorului. Înainte de job lui actual, el a lucrat la departamentul juridic al Autorității de Supraveghere Financiară din Germania (Bundesanstalt für Finanzdienstleistungsaufsicht). Domnul Wagner are diplomă în Drept de la Universitatea Frankfurt/Main, Germania.

 

 

 


John MADINGER
Președinte
AMLAware

 Domnul John Madinger are o carieră în aplicarea legii de peste 35 de ani ca detectiv criminalist și agent sub acoperire la Narcotice. În calitate de martor expert certificat de instanță în spălarea banilor, el este autorul cărții ”Spălarea banilor: Ghidul detectivilor criminaliști, Ediția a treia”(2011). Domnul Madinger a obținut licența în justiția penală la Universitatea Indiana și diplomă de master în Istorie de la Universitatea din Hawaii. În prezent lucrează la Departamentul de Justiție, dezvoltând și susținând programe pentru combatera spălării banilor, și în calitate de Președinte la AMLAware, LLC, susține cursuri de training AML pentru sectoarele de asigurări și financiare din toată lumea.

 

 

 

  
Cees WERFF
Președinte și CEO 
CCN Claims Corporation Network

 Domnul Cees Werff este Director executiv global de asigurări, cu un istoric al strategiei de proiectare și execuție, a schimbării de conducere care oferă rezultate de top și de jos, Cees WERFF a informat recent InterEurope AG printr-o etapă MBO, proiectând o cultură de dezvoltare a afacerilor, extinderea operațiunilor către regiunea ECE și o diversificare a produselor și serviciilor. Anterior, el a condus ING Global Network prin dezvoltarea și implementarea unei retele strategice ale modelului de business și consolidarea filialelor și a forțelor de vânzări separate anterior.

 

 

 


Ludo PYIS

Fondator AREOPA
Președinte Atlas Consult

 Domnul Ludo Pyis este Președinte la Atlas Consult, un grup de consultanță în management din Europa de Vest, Bulgaria, SUA și de asemenea fondatorul AREOPA, un grup de consultanță în management activând la nivelul întregii lumi. El este membru al Management Centre Europe ca reprezentant al facultății și membru al Comisiei Europene a Experților pe Evaluarea Activelor Necorporale (2005) și pe Evaluarea IP (Contabilitate si Raportare 2013). Domnul Pyis a obtinut diplomă de master în Psihologie Industrială & Organizațională, Administrarea Afacerilor la Universitatea Liberă din Bruxelles (VUB). Domnul Pyis și-a început cariera ca formator de management pentru General Motors.

 

 


Martin WURZENBERGER
Directorul Departamentului Retail Sales & Sales Support CEE
Erste Asset Management

 Domnul Dr. Martin Wurzenberger este Directorul Departamentului Retail Sales & Sales Support în Europa Centrală și de Est la Erst Asset Management, compania care administrează activele din cadrul Grupului Erste. Timp de aproape 20 de ani el a activat în domeniul financiar. El s-a alăturat Grupului Erste în 2013 și este responsabil pentru vânzările retail a fondurilor de investiții în Europa Centrală și de Est. Înainte de poziția sa actuală, a lucrat în divizia retail din Europa Centrală și de Est a Grupului UniCredit în calitate de manager de segment și produs și ca manager de risc la Bank Austria-Creditanstalt Bank AG.   El deține diplomă de master în Economie și Management de la Universitatea de Științe Aplicate din Viena și a obținut diploma de doctor de la Universitatea de Economie și Afaceri din Viena.

 

 

 


Ornela KULLOLLI
Direcția pentru Protecția Consumatorilor

AFSA

Doamna Kullolli s-a alăturat Autorității de Supraveghere Financiară din Albania (AFSA) ca Director al Centrului Educațional în 2015. Ea este responsabilă pentru implementarea programelor de formare profesională pentru leaderi și profesioniși pe piațele aflate sub supravegherea AFSA și este implicată în predare.  Ea conduce în acest moment echipa AFSA din punct de vedere al implementării Strategiei privind creșterea încrederii consumatorilor în piețe aflate sub supraveghere și se ocupă de subiecte privind educația consumatorilor. Înainte de rolul său actual, ea a reprezentat țara pentru o organizație non-profit care oferea sprijin tehnic pentru AFSA și Banca Centrală a Albaniei în vederea creșterii capacităților interne ale angajaților acestor instituții. Doamna Kullolli deține o diplomă de licență în finanțe și de asemenea este contabil public autorizat din 2012.

 

 

 

Valentin IONESCU
Director al Direcției de Strategie și Stabilitate Financiară

Autoritatea de Supraveghere Financiară

 Domnul Valentin Ionescu este Director al Direcției de Strategie și Stabilitate Financiară din cadrul ASF, domnul Ionescu a activat timp de 20 de ani în domeniul investițiilor şi al supravegherii financiare. A ocupat în cadrul ASF poziția de Director delegat al Direcției de Strategie și Stabilitate Financiară (ianuarie 2015 – septembrie 2015) şi de Director al Direcției de Supraveghere Integrată (2013 – 2014).  Activitatea profesională mai include poziții precum cea de Director General al Bursei de Valori București (2010 – 2011),  de Membru în CA la Sibex, SIF Moldova (2012 – 2013) si de Președinte CA al Depozitarului Central (2010 – 2011), dar și experienţă internaţională – Euro Invest Bank Gmbh Austria (Head of Sales, 2009 - 2010) şi Wood&Co Cehia (Senior Sales Trader, 2007 – 2009). Domnul Valentin Ionescu a absolvit Academia de Studii Economice, Facultatea de Comerț, are un MBA și un Certificat în Finanțe de la George Town University US.

 

 

 

 


George DINCĂ
Director General
Registru Auto Român

 Domnul George Dincă este Director General al Registrului Auto Român din 2012. În calitate de Director General al RAR, domnul Dincă organizează și conduce desfășurarea în ansamblu a activităţii curente a Regiei, acesta conducând instituția în sensul îndeplinirii obiectivelor și indicatorilor de performanță potrivit contractului de mandat. Totodată, îndrumă şi coordonează modul în care sunt aduse la îndeplinire sarcinile trasate de conducere în domeniul prognozei, dezvoltării activităţilor şi perfecţionării Regiei. Prin adaptarea și îmbunătățirea continuă a procedurilor de lucru și prin înființarea mai multor structuri de control, domnul Dincă asigură permanent creșterea calității serviciilor RAR. Este absolvent al Universității Politehnice din București (Facultatea de Transporturi), fiind inginer diplomat în domeniul autovehiculelor rutiere. A obținut diplomă de master în domeniul Ingineriei Electronice și telecomunicații, specializarea ”Sisteme inteligente pentru transporturi”.

 

 

 


Alexandru CIUNCAN
Membru al IRSG, EIOPA &
Managing Partner XPRIMM

 Domnul Alexandru CIUNCAN are o experiență de peste 15 ani în domeniul asigurărilor și pensiilor private în Europa Centrală și de Est, cu expertiză în zona de reglementare, market conduct, protecția consumatorului si jurnalism financiar. Este membru al IRSG si al OPSG, cele doua grupuri de Stakeholderi din cadrul EIOPA-Autoritatea Europeana de Supraveghere in Asigurari si Pensii Ocupationale. În același timp, Alexandru este Secretar General al APPA-Asociația Pentru Promovarea Asigurărilor – ONG-ul care a dezvoltat primele campanii naționale de informare si educare a consumatorilor - și totodata Managing Partner al XPRIMM, o companie romaneasca de media  specializată in industria de asigurări din CEE si SEE.

 

 

Bogdan ANDRIESCU
Președinte
UNSICAR

 Domnul Bogdan Andriescu a început să activeze în piaţa de asigurări în anul 1990, la ADAS, în cadrul Direcției de Operațiuni cu Străinătatea. A lucrat ulterior la Astra Asigurări, Generali România, AIG România şi la  St. Paul Fire and Marine (Travelers), Minnesota, SUA. Începând din anul 1995 activează în piaţa de brokeraj de asigurare, în prezent fiind acţionar al companiei Risk Control Insurance Broker. Este preşedinte al Uniunii Naționale a Societăților de Intermediere și Consultanță în Asigurări (UNSICAR) începând din anul 2001 şi a participat la înfiinţarea BAAR (Biroul Asigurătorilor Auto din România), UNSAR (Uniunea Națională a Societăților de Asigurări din România), UNSICAR și POOL-ul Nuclear.

 

 


Sorana MANTHO
Director General
UNSAR

 Doamna Sorana MANTHO, Director General UNSAR, este un executiv cu o experienţă de peste 25 de ani în domeniul juridic şi public & corporate affairs. De-a lungul carierei sale a făcut parte din echipe de management la nivel local și regional în companii multinaționale din telecomunicații, industria grea și în industria tutunului. Din acest an a acceptat provocarea UNSAR, de a conduce Asociația din poziția de Director General.

 

 


Viorel VASILE
Presedinte PRBAR

CEO Safety Broker

 Domnul Viorel Vasile are o experienta de peste 19 ani în domeniul asigurărilor. Timp de 7 ani a ocupat poziția de Director General al companiei Forum Asigurări. În anul 2005 pune bazele companiei Safety Broker de Asigurări, astăzi lider al pietei de brokeraj din România, al cărei CEO este de peste 12 ani. Din anul 2017 este Membru Fondator și Președinte al primului Patronat al Brokerilor de Asigurare Reasigurare din România (PRBAR). A absolvit în 1999, în cadrul Academiei de Studii Economice facultatea de Finanțe, Asigurări, Bănci și Burse de Valori, specializarea Finanțe - Asigurări.

 

 

Ștefan PRIGOREANU
Vice Președinte PRBAR

CEO Millenium Insurance Broker SA

 Domnul Ștefan Prigoreanu are o experiență de 21 de ani în industria asigurărilor din România,  in acest moment este CEO al companiei Millenium Insurance Broker SA. Este unul dintre puținii specialiști din asigurari cu back-ground și experiență relevantă atât în reglementarea și suprevegherea sistemului de pensii private, dar și în lumea artelor marțiale, unde și-a șlefuit perseverența timp de peste 25 ani. În calitate de lector și conducător al formatorilor al unui furnizor important de pregatire profesională, dar și ca Vicepreședinte al Patronatului Român al Brokerilor de Asigurare, este implicat și la curent cu toate cerințele legale specifice și cu toate modificările aduse de legislația Europeană.

 

 

Adrian CODIRLAȘU
Președinte CFA Society Romania

 Domnul Adrian Codirlașu, CFA, PhD deţine certificarea CFA din anul 2006 şi titlul de Doctor în Economie cu specializarea în finanţe internaţionale. Adrian are o experienţă de 6 ani ca Director al Departamentului Market Risk și Operational Risk în cadrul Unicredit Bank și de cinci ani ca Senior Options Dealer în cadrul ING Bank şi este Profesor asociat al Şcolii Doctorale de Finanţe Bănci – DOFIN, în cadrul cărora predă materii precum instrumente derivate şi managementul riscului. În ultimii 10 ani Adrian a fost membru al Comitetului Director al CFA România şi în perioada 2009 – 2011 a fost Preşedintele acestei asociaţii. Din decembrie 2015 Adrian este din nou Președintele CFA Romania. Între 2011-2013 Adrian a fost preşedintele Asociaţiei Analiştilor Financiari-Bancari din România. Adrian a ocupat poziţia de economist senior în cadrul departamentul de cercetare din cadrul Băncii Naţionale a României pentru mai mult de 5 ani.

 

 


Alexandra SMEDOIU
Membru în Consiliul de Administrație
CFA Society România

 Doamna Alexandra Smedoiu este Director de consultanţă fiscală la PricewaterhouseCoopers şi are o experienţă de peste 12 ani în fiscalitate. Alexandra este membră în Consiliul de Administraţie al CFA Society România, o organizaţie non-profit care reuneşte profesionişti de top din domeniul financiar din România. Alexandra este licenţiată Chartered Financial Analyst, este membră a ACCA, deţinând Diploma în Raportare Financiară Internaţională. De asemenea, Alexandra este consultant fiscal conform legii şi membră a Camerei Consultanţilor Fiscali, precum şi membră a Chartered Institute of Taxation, deţinând Diploma în Fiscalitate Internaţională Avansată. Alexandra este licenţiată în Relaţii Economice Internaţionale, în cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti şi deţine un Master în Managementul Proiectelor Internaţionale.

 

 

 

 

Flavius FLOREA
Avocat senior

bpv Grigorescu Stefanică

 Domnul Flavius Florea este avocat senior în echipa noastră TMT (tehnologie, media și telecomunicații), care se ocupă atât de consultanță, cât și de litigii legate de sectorul TMT. Este primul avocat dintr-o firmă avocați independentă din România și singurul avocat din primele 3 firme de avocatură cu experiență în domeniul tehnologiei, mass-media și telecomunicațiilor TMT care a obținut acreditarea oficială internațională CIPP / E (Certified Privacy Privacy Professional / Europe). A fost implicat în consilierea unora dintre cele mai mari nume din industrie, printre care Google și Siemens. Are experiență în oferirea de consultanță juridică referitoare la protecția datelor (GDPR), proprietate intelectuală, publicitate și diverse probleme IT și din domeniul tehnologiei.

 

 

 

Radu ZMARANDA
Avocat colaborator

bpv Grigorescu Stefanică

 

 Domnul Radu Zmaranda s-a alăturat echipei noastre în martie 2017. El face parte din departamentul de TMT, oferind consultanță în aspecte legate de sectorul IT, media şi telecomunicații şi în prezent cu privire la conformarea cu GDPR. Alte domenii de interes sunt guvernanța corporativă, dreptul comercial şi dreptul de proprietate intelectuală. Acesta a urmat un Master în cadrul Universității Erasmus din Rotterdam, dobândind cunoștințe teoretice aprofundate în domeniul dreptului comercial, precum şi cel al dreptului proprietății intelectuale. Radu oferă consultanță în Română şi Engleză.

 

 

 

Irinuca VĂDUVA
Manager General
ECDL Romania

Irinuca Văduva s-a alăturat în 2006 echipei ECDL ROMANIA, având astăzi o experienţă de peste 10 ani în promovarea şi coordonarea programelor naţionale de dezvoltare a competenţelor digitale, care permit indivizilor şi organizaţiilor să evalueze, să dezvolte şi să certifice competenţe de utilizare a computerelor şi a altor instrumente digitale, pe baza standardului recunoscut global, ECDL/ ICDL. Irinuca este absolventă a Academiei de Studii Economice din Bucureşti, cu un Master în Management şi Marketing Internaţional.

 

 

 


Ciprian LĂDUNCĂ
CFO și CSR Executive Metropolitan Life                               

 Domnul Ciprian Lăduncă are o experiență de peste 20 de ani în domeniul financiar și cunoștințe solide în guvernanța corporativă şi este în prezent CFO și CSR Executive în cadrul Metropolitan Life. Membru activ al Consiliului de Administrație United Way România, Ciprian Lăduncă se remarcă în mod constant prin investițiile majore pentru care militează (peste 1 milion de dolari, în 2015 și 2016), în programe de CSR, cu rezultate în implementarea și facilitarea acestora. Împreună cu echipa sa, a realizat peste 15 proiecte de responsabilitate socială corporativă, cu 5 ONG-uri diferite. Peste 200 de voluntari, mii de ore dedicate activităților, peste 5.000 de beneficiari – acestea sunt doar câteva dintre rezultatele efortului depus, rezultate ce au fost recunoscute de către actori importanți precum The Association for Community Relations, Forbes, AmCham, ASF, United Way, Xprimm Media și CSR Media. La baza acestor rezultate se află competențele sale cheie precum nivelul înalt de profesionalism, etică, guvernanță, capacitate de control și gestionare a riscurilor, raportare corporativă, abilități de management, strategie și inovare, leadership, audit, menținerea unei legături active și stabile cu stakeholderii.

 

 

Ion STANCU
Director general
Institutul de Studii Financiare


 Domnul Ion STANCU este profesor universitar, Departamentul Finanţe, Academia de Studii Economice din Bucureşti, director masterat “Management financiar şi investiţii” şi conducător de doctorat cu expertiză în domeniile Analiza şi planificarea financiară, Evaluarea şi finanţarea proiectelor de investiţii, Pieţele de capital si gestiunea portofoliului. Recomandă spre consultare, în acest sens, lucrările “FINANŢE. Pieţe financiare şi gestiunea portofoliului. Investiţii directe şi finanţarea lor. Analiza şi gestiunea financiară a întreprinderii”(2007), “Finanţe corporative cu Excel” (2012), precum şi „Finante Corporative, vol. I, Analiza şi planificarea financiară a întreprinderilor” (2015). Are o bogată experienţă în reforma programelor de învăţământ superior financiar (licenţă, masterat, doctorat) şi în cooperarea universitară internaţională ca decan al facultăţii de Finanţe, Asigurări, Bănci şi Burse de Valori (1993-2004) și ca prorector al Academiei de Studii Economice (2004-2016). Ca director şi membru în proiecte de cercetare a analizat impactul arieratelor, crimei financiare, protecţiei mediului, dezvoltării durabile, responsabilităţii sociale etc. asupra performanţei companiilor şi creşterii economice. Din anul 2003 activează ca administrator SIF Banat-Crişana şi la Banca Românească. Din 1993 este membru CECCAR şi din 2000 este membru CAFR.

 

 

 

Călin RANGU
Președinte

Institutul de Studii Financiare

 Domnul Călin Rangu este dublu licențiat în economie și inginerie, doctor în rețele neuronale aplicate în procesarea seriilor financiare, absolvent MBA în domeniul financiar-bancar, lector universitar la Universitatea Financiar - bancară, la Universitatea Națională de Studii Politice și Administrație, MBA Lector pentru City University din Seattle. A publicat peste 100 de articole, și două cărți, fiind organizator sau vorbitor la conferințe românești majore legate de protecția consumatorilor, soluționarea alternativă a litigiilor, sectorul financiar-bancar, IT, managementul riscului operațional, sau management și procese. Ocupă în prezent poziţia de director la Direcția pentru Protecția Consumatorilor din cadrul ASF, fost director adjunct al Direcției de supraveghere integrată a ASF. Are o vastă experiență în management, sistem financiar-bancar, riscuri operaționale, servicii IT și financiare, produse și tehnologii, marketing. El are experienţă de peste 13 ani ca director / CIO în Banca Națională a României și Raiffeisen Bank, fiind director general al filialei românești a Raiffeisen Informatik Austria Group.

 

 

 

Partener exclusiv 

 

 

Cu sprijinul 

 Partener media

 

 

 

 

 

Conferința Internațională „Formarea Profesională Financiară azi și mâine” - subiecte dezbătute

Joi, 16 noiembrie  2017, a avut loc cea de-a treia ediție a Conferinței Internaționale “Formare profesiona...vezi tot

Revista de Studii Financiare

Anunț privind suportul de curs Inițiere În Constatarea Și Dimensionarea Daunelor

Institutul de Studii Financiare (ISF) pune la dispoziția celor interesați suportul de curs Inițiere &i...vezi tot

Tact

Caravana LA DRUM ASIGURAȚI! s-a oprit la Timișoara în 9 noiembrie

Caravana LA DRUM ASIGURAȚI! s-a oprit  la Timișoara în 9 noiembrie ISF în parteneriat cu PRBAR și P...vezi tot

ISF - Accredited Training Partner of CISI

Care au fost principalele subiecte dezbatute cu prilejul Conferintei ECFS 2017

Institutul de Studii Financiare - ISF, Universitatea „Petru Maior” și Societatea Română de Cercetare...vezi tot

Ectranz

Curs de inițiere în constatarea și evaluarea daunelor

În atenția: Furnizorilor de programe educaționale în domeniul asigurărilor Referitor: Curs de inițiere ...vezi tot

IMASIG Job-uri de la cele mai populare companii din România. Peste 60.000+ oferte în România și peste hotare. Un mod confortabil, rapid și gratuit de a-ți găsi un job.
 Newsletter ISF

Abonează-te acum pentru a primi ultimele noutăți. Suntem prezenți și pe rețelele de socializare și