Achiziții

Achiziție  Platformă de administrare a fluxurilor de lucru în cadrul Institutului de Studii Financiare

 

Fundația Institutul de Studii Financiare, denumită în continuare ISF, anunță organizarea procedurii de achiziţie a platformei de administrare a fluxurilor de lucru în cadrul Institutului de Studii Financiare

Oferta tehnică și oferta financiară se va întocmi cu respectarea documentaţiei privind “Specificaţiile tehnice şi funcţionale pentru platforma de administrare a fluxurilor de lucru”. 

Tipul de achiziție aplicat: cerere de ofertă/invitaţie negociere; ofertanţii valizi vor fi invitaţi la discuţii asupra ofertei transmise.

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câștigătoare: Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere tehnico-economic.

Metoda aplicată pentru stabilirea ofertei câştigătoare: selecţie de ofertă/negociere directă

Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 22.12.2017, ora 12.00 .

Modul de transmitere a ofertelor: prin depunere în plic sigilat, la sediul ISF din str. Popa Petre, nr. 24, sector 2, București.

Depunerea ofertelor: Oferta va cuprinde următoarele documente:

  • Oferta tehnică;
  • Oferta financiară.
  • Anexe

Notă:

Referitor la întocmirea ofertei pentru achiziția platformei de examinare online, ofertantul trebuie să acorde maximă importanţă înţelegerii fluxurilor de lucru aferente activităţii ISF, respectiv identificarea cerinţelor tehnice şi funcţionale ale unui nou sistem informatic care va îngloba aspecte ale desfăşurării în întregime a activităţii ISF.

Operatorii economici interesaţi de această achiziţie, pot solicita documentaţia privind “Specificaţiile tehnice şi funcţionale pentru platforma de administrare a fluxurilor de lucru”, urmând a fi invitaţi la discuţii cu persoane reprezentative din cadrul ISF, în vedere asigurării unei bune înţelegeri a activităţii ISF şi a aşteptărilor legate de acest proiect.

Specificaţiile tehnice şi funcţionale şi documentele anexate se ridică de la sediul ISF, (str. Popa Petre nr. 24),  în baza unei înputerniciri semnată şi ştampilată .

Persoană de contact Aura Fătu, e-mail: aurelia.fatu@isfin.ro;  telefon 021.230.51.20

 

 

Anunț privind selecția specialiștilor pentru elaborarea Codului deontologic al specialistului constatare daune

Institutul de Studii Financiare (ISF), pornind de la atribuțiile sale statutare și urmărind permanent prin proiectele...vezi tot

Revista de Studii Financiare

Conferință ECFS 15-16 martie 2018

În perioada 15-16 martie 2018 va avea loc cea de-a doua Conferința Europeană a Serviciilor Financiare (European ...vezi tot

Tact

Sesiuni certificare CII 2018 în România

Institutul de Studii Financiare (Centrul 706, București ), în calitate de centru internațional de examinare pent...vezi tot

ISF - Accredited Training Partner of CISI

Raportul privind stabilitatea financiară EIOPA - decembrie 2017

Perspectivele economice globale continuă să se îmbunătăţească, dar rămân multe provocări pentru asig...vezi tot

Ectranz

Conferința Internațională „Formarea Profesională Financiară azi și mâine” - subiecte dezbătute

Joi, 16 noiembrie  2017, a avut loc cea de-a treia ediție a Conferinței Internaționale “Formare profesiona...vezi tot

IMASIG
 Newsletter ISF

Abonează-te acum pentru a primi ultimele noutăți. Suntem prezenți și pe rețelele de socializare și